dance with me


dance with me... when the blueberries are ready to paint out feet... every when birds sing our song all along the afternoon... dance with me hidden behind the moon and over the sea and inside of each raindrop... dance with me with lollipop... vem cá, encosta sua cabeça no meu ombro... e o meu pescoço experimenta o encontro com seu respirar... ai, ai... toca sua bochecha no meu rosto... e aí deixe que ela se mexa um pouco, até o beijo... ... ... when the angels are sleeping, dance with me very softly... when the stars pour our love through the sky, dance with me with lullaby... come by… lay down your head over my shoulder... and my neck will be relishing the touch with your cozy breath... oh, my… bring your cheek closer to mine... let them dance and close your eyes... ‘till we be kissing... ... ...    .





'dance with me', uma baladinha pra ouvir com bochechas encostadas
...e um quê de samba, que resolve!
 

...a little ballad to listen with attached cheeks 
and a tiny touch of samba, to solve it all!





com as participações mais que especiais dos irmãos:
(featuring my very beloved brothers:)

noubar, na voz junto comigo (singing with me);
gui vieira, no violão (on guitars);
e thiago lourenço, no udu!
(playing udu!)

3 comentários:

  1. Den er god. So very nice - parabens Rafa. Come again and play in Denmark.
    Svend Noe Thomassen

    ResponderExcluir
  2. Como é bom te ver em tudo isso, que seja mais e mais...!

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. cri, querida! amém, visse!?
      ...e que gratidões! e que saudades!!!

      beijinho de cá! e que teja bem!

      Excluir

graças pela partilha!

licença creative commons
este trabalho de rafa carvalho, foi licenciado com uma licença creative commons - atribuição - não comercial - compartilha igual 3.0 não adaptada.